SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Isnin, 15 November 2010

Selamat Hari raya AidilAdha

Salam semua..

Dua tiga hari ni cam agak bizi sket..tak sempat pun nak update blog..hu

Aku just nak make a short wish je nih...saja nak ucap Selamat Hari Raya AidilAdha...maaf untuk apa-apa salah silap yang sengaja or tak.. 0-0 ok??bole??

By the way..sok aku dah mula bercuti..horrayy..!!yippi..!! Tapi bukan cuti hari raya..sok ada test JPJ larr..huks..riso bila pikir..sebab aku nih gopoh and tak pikir panjang..kalo drive tu men hentam kromo je sesedap hati..kekeke...

Cuti raya satu hari ja..Khamis dah mula bertugas semula..paling sedih, malam raya dah kena bertolak balik cni..huwaa..tak suka..!! tak suka..!! Dah macam dagang Pak malau dah gayanya..huks..tapi rasanya sedih lagi kak aku yang kena beraya sensorang kat sabah tuh.. ["wa..dah prepare megi ke untuk menu raya nanti??"huk..sob..sob..(T,T')]

K la, da nak balik nih, ujan pun dah makin reda, so need to go now (nak menapak gi cari port untuk berbuka posa plak..uhuu..makan tako cam orait gak + cool blog..fuhh..sabar eh perot.) Daaa..selamat hari raya sekali lagi.. (",)

p/s : JPJ ditunda ke 30 November 2010. ok?hehe..

3 ulasan:

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?