SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Jumaat, 11 Februari 2011

11-02-2011 : Aku Lupa


Masa on the way nak datang opis pagi tadi aku terima 1 mesej. Dari Mama J. Ingatkan dia nak tanya kedai macek nasi lemak dah bukak belum lagi hari ni..tapi lain sikit content text message minah 2 ari ni..mesej dia ada la lebey kurang bunyi cam ni..

'Selamat bertunang..tahniah, semoga bahagia. Hahaha'

Pic credit 2 *Mynameika*
Erk?

Motif?

Owh..aku tau dah. Ni mesti ada kaitan dengan kes dok berangan dengan dia sebelum tido masa kami sesama keja kat RHB hampir 2 tahun lepas la neh..hahaha..ceh, ingat lagi Mama J ni (mesti la ingat kan kalau dah siap buat reminder kat henpon walkman oren dia tuh).

 Aku cek2 kalendar henpon aku..ada jugak reminder 2..tapi takda bunyi alarm pon?

Kitorang, dulu ada 1 malam 2 dok pilih2 tarikh kononnya nak tunang + nikah pada tarikh2 yang kitorang dah pilih 2..sengal kan?apa punyai perangai pon tak tau la nak cakap.

Ni la antara tarikh2 yang jadi pilihan aku dan Mama J masa 2 :
(Aku) >> 11-02-2011 + 20-11-2011 + 21-02-2012. Tarikh ni pon macam best jugak : 13-12-11.
(Mama J) >> + 20-12-2012.

Last2 sampai pada hari + tarikh yang di pilih 2? Kitorang macam ni la jugak - SINGLE MINGLE (dalam konteks tunang + isteri orang la. Girlfren? Ok..yang 2 tak masuk senarai).

Merepek kan?hahaha..don't try diz @ home okek?

p/s : teringat satu khabar angin pasal diri aku baru2 ni..kawan aku cakap aku nak bertunang bulan Mac nie..sapa ntah cakap ngan dia..even aku sendiri pon tak tau..sahabatku, bole bagitau tak bila agaknya tu tarikh aku nak bertunang? Apasal tanpa pengetahuan aku? Nak jugak aku pegi kepoh kat majlis tunang diri aku sendiri walaupun tak dijemput..hahah..


Quote of the day :
Never afraid of shadow..it means there's a light somewhere nearby..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?