SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Rabu, 16 Februari 2011

Timer kaseh yer ***

Arini tak plan pon nak tulis apa2 en3...

Tapi disebabkan hati tengah berbunga2 dek rasa excited dan tacing yang sangat OVER..so aku tulis jugak en3 ni khas untuk kawan aku Iza.. 
Ngan opismate - kat Cameron Highlands masa Bengkel SKT 2010.
 Sebabnya..dia belikan aku sehelai t-shirt yang ada pic mini cooper..he..
Lebih kurang camni le rupa tshirt 2..
 Tengkiu yer Iza (very sweet of u la bebeh..hee)..sangat suka dengan t-shirt 2 (sebab ada pic Mini Cooper)..tau ja aku suka mini cooper kan?he..tengkiu lagik..!

Aku tanya dia.. "kat cik abang beli x?" 

Iza jawab " x pon..". Aih, beli untuk aku ja? Ni yang makin terharu neh..

p/s : Bertambah la tshirt mini cooper aku..*wink2*

Quote of The Day : 
Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and be my friend. - Albert Camus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?