SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Isnin, 27 Jun 2011

Terima Kasih ALLAH

'Bila kau letih dan hilang semangat, ALLAH tahu betapa kau telah mencuba sedaya upaya..
Bila tangismu berpanjangan & dan hatimu berduka, ALLAH telah mengira titisan airmatamu..
Bila kau rasa ketinggalan & masa meninggalkanmu, ALLAH setia disisimu..
Bila kau mencuba segalanya tapi tiada tujuan, ALLAH ada jalan penyelesaian..
Bila tiada lagi yang bererti, keliru & kecewa..ALLAH ada jawapannya..
~ Terima Kasih ALLAH.'

Nurani by Kristal
Jangan menangis..Nurani
Jangan bersedih..Nurani
Pndanglah bintang
Pandanglah langit
Kita tak ubah debu jadinya

Jangan menyesal..Nurani
Jangan berdendam..Nurani
Apa dah tulis
Apadah takdir
Kita tak mampu meronanya

Biarkan saja masa yang membongkar rahsia
Mengapakah kita bertemu dan berpisah
Sedang cinta kita
Bukan kita yang menyusun
Al-kisah sampai ke akhir cerita

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijaumasih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Biarkan saja masa lalu
Membongkar rahsia kita
Mengapakah kita bertemu
Dan terpisah kasihku..oh..

Biarpun zahir berjauhan
Biarpun batin bersempadan
Kasih terhijaumasih menyimpan
Cinta rapi di dalam

Di hati ini masih
CINTA KAMU

p/s : Kat nama Nurani 2 bole la taruk nama sendiri kalau nak..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?