SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Khamis, 11 Ogos 2011

Cikgu yang agak2 hot..

Cikgu Ezra.

Ntah camana aku bole terjatuh suka dengan cikgu ni aku pon xtau..padahal muka jambu + kulit putih melepak macam puteri salju..eh?puteri??hak3...apa2 pn yang putih melepak sangat nih memang lansung BUKAN taste aku..tapi kali ni lain pulak..rasa macam suka plak..

Aku selalu dengar orang cakap kalau suka, jangan suka sangat, nanti akan timbul benci..kalau benci plak, jangan nak benci2 sangat sampai tahap gaban lahh..nanti tersuka plak..macam aku skang ni lah..tapi, owh..yelah...manusia memang cepat berubah kan cikgu kan??

Walaupun sangat susah nak jumpa cikgu..kadang2 bila jumpa pn kejap2 ja sebab cikgu ezra ni suka bebenor menghilangkan diri..hesh..! Tapi aku suka jugak lah walau macam mana chipsmore pon sifat dia...hak3..

Aritu x sempat jumpa pon..pandang cikgu dari jauh ja..jeles plak ngan Aria..huh (T_T)
Nanti Isnin kita jumpa lagi yer cikgu.. :) Jangan lupa masuk kelas tau..

Ezra Fitz a.k.a Ian Harding (English teacher dalam Pretty Little Liars)
Haish..jambu sangat plak..kena berjemur lebih sikit ni..biar gelap sket kulit 2..
 p/s : suka jugak dengan Shay Mitchell yang lesbian 2..super gorgeous..bole lawan Jessica Alba dah..heheh.. (Cikgu Ezra nanti kulit kasi gelap macam Emily 2 okek..baru la nampak macho sket..xmau jambu2..)

  

**dah boleh lupakan Shemar Moore dah la lepas ni..lalalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?