SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Jumaat, 3 Februari 2012

'Memang hidup ini penuh liku..'

 Huwarghh..

1st day dah kena masuk meeting..? Belom betol-betol kenal semua orang lagi dah nak kena bersidang sesama? Owh..tidak..!! Bukan x boleh percaya, cuma tak nak terima hakikat ja..malas sungguh rasa nak masuk meeting dengan otak zero tanpa satu habuk apa pun pengetahuan tentang tempat keja serta bidang tugas baru ni..huks..tapi apakan daya kan..tak boleh tidak-tidak. nanti burok plak 1st impression dorang ngan aku.. WAJIB penuhi tuntutan tugas la nampaknya kan? Harap ia satu permulaan baru yang bagus dan memberansangkan untuk tahun 2012 ni. Apa pun dunia belum berakhir. Kena berjuang ke titisan darah peluh yang terakhir (ces..hak3..!)

Fuhh...mukadimah nak ala-ala pemenang anugerah hadiah nobel sasterawan la kan?Kah..kah..kah..(isk..sejak bila aku mula gelak cenggini neh?adakah sejak bekerja dengan opismate yang lebih lelaki dari perempuan??adakah??) 

Memang hidup ini penuh liku..' ~ frasa ayat yang pertama sekali mata aku dapat tangkap kat tempat baru semalam..Elok je tergantung frame ayat tu kat dalam bilik meeting. Hati kat dalam angguk-angguk tanda setuju dengan statement tu..

Naseb baek new collegues semuanya baek2 ja..hope berpanjangan la sikap baek and penerimaan dorang dengan aku ni. Emm..and aku teringat gak kat ex-collegues kat tempat lama..rasa rindu gak dengan dorang. (korang ingat aku tak?hehehe..em, baby, u ingat kat i x??hahaha)

p/s : ''Don't take 1st impression too seriously. Don't judge a book by its cover, ok? Whatever ur impression of me is..i'm impressed with u..and i wish we could meet again..' ~ well..quite impressive. SWEET-TALK. 

Quote of The Day : Idea intuitif @ gerak hati & tekaan tidak boleh menjadi hukum tanpa semakan & ditentu-sahkan melalui eksperimen. So, kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya..'eh..kaitan dengan entry ni..?Hahaha...'

1 ulasan:

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?