SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Khamis, 22 Mac 2012

John kate apa?

Sapa John?

Biarkan dia kekal misteri.

Apa yang John kate?

Haa..mempersempahkan.....jejeng..

Ni ha apa yang John kate...

'.....................barsoom..' 

~ satu habuk perkataan pon aku tak dapat tangkap apatah lagi nak paham apa yang John cakap melainkan word Barsoom (Mars a.k.a Planet Marikh). Bahasa apakah yang dia cakap tu ntah??

 *****
Cerita-cerita kat atas tuh saja je aku merepek sendiri sebab malas nak tulis review untuk muvi ni..hahaha.. Takde der John 2 nak kate apa-apa melainkan skrip2 muvi ja..yang bebenarnya bukannya aku nak cite apa yang John kate..tapi tajuk muvi 2 adalah JOHN CARTER...hahaha.. John Carter of Mars.
Saja ja letak pic ni. Baru la nampak dramatik sket.

JCoM ni bagi aku, sebuah muvi Sains Fiksyen yang agak menarik untuk ditonton. Worth to watch it. Dan, aku rasa Woola (anjing dari spesies Thark) dalam muvi JC ni agak2 comel perangai dia walopon rupa dia sekali pandang memang hodoh.. Biarlah hodoh daripada bodoh..kan??

p/s : Ok, mamat (Taylor Kitsch) ni memang hensem dalam muvi JOHN CARTER of MARS tu..cuma kurang tough sket dari mamat Conan The Barbarian.. hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?