SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Khamis, 3 Mei 2012

B*ngang punya budak.!

Eh..eh..bukan b*ngang punya budak ni..tapi, berani punya budak. Ala movie Afdlin Shauki 2..

Yang jadi b*ngang tu sebab tiket movie Avengers sold out..frust x dapat tengok..Erm..xpe, xpe.. nanti konfim aku p serang lagi wayang tu.
Berani punya budak ~ ini budak memang barvo..haha. (Credit : Google image)

Movie ni (Berani Punya Budak) memang kelakar gile..tapi aku x berapa best la part dia dubbing suara pelakon2 dia 2..rasa x real..apa kata kalo ce suh ja mamat siam 2 cakap melayu..mesti lagi kelakar. Miming ja mana nak feel sangat..kan?

Tapi aku lagi suka Awie dengan watak2 humor macam dalam BPB ni daripada dia bawak watak2 mat romeo..dah typical sangat watak2 hero macho 2 untuk dia.

p/s : Berani biar bertempat. Tak payah nak tunjuk berani sangat. Jangan selalu rasa hebat sangat. Tak bole bawak mati pun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?