SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Selasa, 7 Ogos 2012

Kena pancung

Boring-boring rehat tadi, aku tergerak nak main hurdless #googledoodle kt engine search google..ala, kalo sesapa buka google arini, mesti perasan ada sorang mamat kat trek larian berpagar tu..

Dah dok main-main tu, ketagih plak..siap compete ngan opismate aku, si Pendi tu lagi. Nak test sapa lari lagi laju..setakat ni memang aku la champion :p
Catatan masa terbaik aku..

Tapi kalo kena lari betul-betul, dah sah-sah la aku yang akan kena tinggal terkebelakang sekali..hahaha..

*****

Last time main hurdless ni, pendi dah potong skor aku dengan catatan masa 12.0 saat. Aku kalah 1 saat dengan Pendi? Berani dia pancung aku?? Huh..tak boleh jadi ni..

Disebabkan fed up dok mencuba, tapi tak dapat-dapat jugak nak potong catatan masa Pendi, last-last aku turun surau. Solat. Kot-kot boleh dapat hidayah camna nak kalahkan Pendi..hekhekhek..

p/s : Hadoi..buka google pun dah melalaikan, ni belum lagi buka website lain..Lagha..lagha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?