SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Khamis, 13 Disember 2012

Premix Crepe

Premix Crepe sedap2 untuk tempahan :-

1. Durian Crepe
2. Stoberi Crepe
3. Manggis Crepe
4. Nangka Crepe
5. Rambutan Crepe
6. Ceng Crepe

Setakat ni yang paling yummy and paling disukai ialah menu yang No.6 yang aku highlight kan tu la. Ceng Crepe yang dibuat khas daripada cengkerik..memang marvellous..hahaha..lol

Hah, hambik. Semua nak gila Durian Crepe sangat kan..kali ni aku bagi crepe paling spesel and tak pernah dibuat orang...ngeh..ngeh..ngeh.

Aku memang tak layan sangat makanan berasaskan durian ni. Nak makan durian yang fresh pun hanya cuma bila betul-betul rasa teringin nak makan ja. Itu pun jarang sangat nak teringinnya. Saja-saja nak gi cari durian? Memang bukan aku la.

Cuma ada satu hari tu ja aku kena angin apa entah, ikut kawan pegi makan durian dekat area Kg.Baru..banyak jugak la aku makan. Hampir sebiji kot..ada hantu durian masuk dalam badan I guess..haha..

Masa berkursus yang empat hari lepas pun, ada la dorang buat acara makan-makan durian kat tepi pantai.

Memang heaven.

Heaven untuk dorang yang gila durian boleh makan durian banyak-banyak.

Heaven aku sebab tengok ja dorang makan durian..haha.

Sebenarnya heaven aku sebab dapat curi masa lepak tepi pantai.

Dah pergi berkursus dekat-dekat dengan pantai aritu, buatkan aku rasa alangkah bestnya kalo bole pergi bercuti kejap kan..so that, boleh la buang sekejap cerita pasal kerja.

Relaks-relakskan otak.

Tenangkan hati dan minda.

Fuhh..tetiba rasa tak sabar nak tunggu tahun depan sampai sebab dah ada plan baik dengan Tuan Tanah..lalalala.

Sebut pasal Tuan Tanah ni, rasa rindu plak sebab dah almost a week dah tak jumpa dia..

Beto pun.

Tapi pagi tadi dah jenjalan ngan Beto, so dah hilang sikit rindu tu..and, thanks to Mr.TJ sebab temankan Beto sepanjang ketiadaan aku. Sayang semua lah! Hee :)

Dan entry kali bermotifkan repekan otak semata-mata. Ternyata lansung takde isu yang berfaedah pun kat sini..yang paling penting, aku auta ja pasal open order untuk Premix Crepe tu..hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?