SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Isnin, 18 Mac 2013

(T_T)

Don't ever promise me forever.
'Mungkin apa yang kita sebut sebagai KEHILANGAN
adalah cara ALLAH S.W.T untuk menunjukkan
betapa masih LALAInya diri kita selama ini
dalam menjaga PEMBERIAN-NYA.'

Satu hari ni memang saja ja aku aku send banyak-banyak simbol kat atas tu kat gmail chat Tuan Tanah.

Owh, itu ikon sedih versi aku. Yeap. Sedih.

Huhuhu...

Bukan nak buat dia rasa serba-salah.

Bukan juga untuk mintak dia sama-sama bersedih dengan aku.

Just because.

Sedih. That's it.

Tak fokus nak buat kerja. Bukan hari ni ja..minggu lepas pun since tau permohonan dia untuk bertukar dah lulus. Huks.


Tuan Tanah,
bosan la aku lepas neh..dok umah nangis sampai banjir la gamaknya aku hari2 lepas ni..huhuhu..

Lepas ni siapa je lagi yang nak suruh aku berhenti membebel?

Sapa nak layan aku punya emo dan marah-marah?

Sapa nak dengar aku merepek?

Sapa nak sama-sama buat kerja gila dengan aku?

Sapa nak jadi tok guru memandu laju?

Sapa nak temankan aku makan Subway? Char Kuey Teow?

Sapa lagi yang hati kering and sanggup cakap aku selekeh?

Sapa lagi yang nak caring + loving aku walaupun tau aku ni selekeh?

Sapa? 
 ~ cc Tuan Tanah.


Mohon Tuan Tanah tak stress dengan tindakan luar kawal aku tu ye Tuan Tanah..orang tengah stress memang macam tu kelaku dia.

~ I won't promise to be your friend forever, because I won't live that long. But let me be your friend as long as I live.


p/s : I may be clueless and clumsy, but I have friends who love me.

17 ulasan:

  1. Salam.. Kunjungan pertama ke sini.. Suka cara penulisan mcm ni. Terasa sampai ke hati :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm..tengkiu la sudi jenjalan sini :) Aku kerap je menjenguk + baca entry Zamani Abe..hee

      Padam
  2. saya lah tuan tanah dia ni.. huhuhu.. baru sempat bace.. tacing jugakkk..

    huwaaaaa.. miss u a lot.. jumpa weekend ni..

    BalasPadam
  3. saya lah tuan tanah dia ni.. huhuhu.. baru sempat bace.. tacing jugakkk..

    huwaaaaa.. miss u a lot.. jumpa weekend ni..

    BalasPadam
  4. sayalah tuan tanah 2.. huhu..

    baru bace la.. huwaa.. i miss a lot..

    jumpa weekend..

    BalasPadam
    Balasan
    1. weh, tau la rindu, xpayah la sampai ko sorang ja nk comment penuh page ni..hahaha...

      Padam
  5. hahaha... so sweet.. touching.. :'( love u jugak tuan tanah n tuan blog...

    BalasPadam
  6. huhuhu.. sweet..touching..menikam jiwa... :'( love tuan tanah love tuan blog jugak....

    BalasPadam
    Balasan
    1. love umi jugak..hihihi... :)

      Padam
    2. kih3... kannnn.. tuan blog ke cool blog??

      Padam
    3. untuk tuan blog la of course..haha. Tuan blog yang cool yang suka minum cool blog tu..heheheheh.. :P

      Padam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?