SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Jumaat, 6 September 2013

Luka yang membengkak (T_T')

Luka...
yang berdarahnya di dalam, makin membengkak pada luaran.

Pedih.
Sakit.

(T_T)

Dapat dilihat pada luaranm oleh mata kasar semua orang andai dizahirkan..
tapi hanya dapat dirasa pedih dan sakitnya oleh pemilik diri.

(T_T)

*****************

Isk...apa kejadahnya jari bengkak tersepit pintu kereta, pastu nak update entry jiwang kat blog kan aku nih..? LOL

Jari yang tersepit tadi tu dah membengkak macam perut ibu mengandung 4 bulan dah. SAKIT..!!
Dah mula nampak bakal darah beku kat bahagian depan jari. Memang tahap nak menangis.. (T_T)

p/s : luka di hati sapa la yang tau kan.. (-_-')

4 ulasan:

  1. Follower no. 326

    Done follow sini.. do follow me back yea yunk.. salam kenal.. hope kita leh follow memfollow yea.. salam blogger..l heeee...

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. isk,isk sadisss...., balut dengan inai, rasenye boleh kurang sikit bengkak tu kot :-P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmm..long time no see kan..ingatkan missing in action dah..eheheh (",')

      Padam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?