SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Isnin, 23 September 2013

Sempurna

Andai aku sempurna..
tiada aku di dunia, aku kekal di syurga.

Andai sempurna yang kau, dia dan mereka cari..
itu bukan aku.

5 ulasan:

  1. Tiada manusia yg sempurna melainkan Dia Allah yg satu..
    Tetapi manusia akan lebih sempurna dgn melakukan suruhanNya dan meninggalkan laranganNya..

    BalasPadam
  2. Cuba jadi yang terbaik walaupun tak perfect

    BalasPadam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?