SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Jumaat, 13 Ogos 2010

Ramadhan @ lunch time = Buhsan..


Pengumuman ter'urgent' untuk sesapa yang blom ada g jadual berbuka posa thn ni..aku dengan baik hatinya n dengan niat beramal jariah+bersedekah di samping meringkankan beban2 keja korang2 yng berkenaan, dengan ini mengepos waktu berbuka posa untuk tahun ni bagi kawasan Putrajaya n Kuala Lumpur..sahaja...ok?
p/s : (10q kpd IKRAM cawangan Putrajaya yg dh mengemelkan aku bendalah nih..dpt jgk aku kongsi ngn org len <ni kira mintak izin secara x rasmi tau>..hehehe

Arini Jumaat..1215pm..lunch time..adoi..posa la pulak..xtau nk buat apa..keja yg melambak pn mls nk sentuh..asal sentuh ja keja2 tuh mesti akan timbul prob..setakat bagi pandangan x berselera jelah..(bila la dapat nak rasa jadi bos nih..ermm..dh mcm menunggu bulan jatuh ke riba daa..ke cempedak jadi nangka? ke tunggu kucing bertanduk??ke apa? kah?kah?kah?
Conclusion = malas pk.!!.

Hari ke-3 dh pn kn kita semua start posa..pejam celik ja cukup la sebulan..hmm, kalu mls nk posa n nk lagi cepat..3 hari yang dah posa ni darab je la ngan 10..dh cukup dh 3ploh hari...lalalala.... Main thing yang asyik muncul dalam kepala otak aku skang ni x lain daripada 'ish..bila nk beli tiket balek raya nih..?' takot ja tiket da abes..driver pn nk kena booking awal2 gak nih..kalo x, ada jugak yang beraya kat cni...huaaa....no..no..noo..hmm..kalau lah..bla bla bla.

Cuti pn da apply..5 hari..wahh 5hari tau..hahaha..cam bole raya sakan ja nih...tapi dh cuti gaji pn x jalan...huhu..kt opis lama dulu gaji jalan tapi nak cuti plak susah..berbelah bagi plak rasa..patot cuti lama-lama ke x..ikutkan hati mesti la aku pilih untuk cuti lama..tapi kalu nak ikutkan renungan aku secara profesional dan rasionalnya, mestila cuti agak-agak berpatutan ja..x sanggup aku nak terhimpit dalam kesempitan next month tuh..aduyai..isu2 berbangkit camnila yang buatkan aku jadik minah jenin kadang2 tu..hehehe...(sendiri yg prob, apahal nk kaitkan dengan mat jenin plak nih?ampun eh mat jenin..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?