SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Selasa, 8 Februari 2011

Hampir ke situ?

Ini adalah en3 ke-4 aku untuk hari ni..rasa macam aku dah hampir2 ja ke situ..

Situ? Mana?

Ala..situ la..aku dah makin hampir ke title 'blogger tegar' yang tak cukup tegar..aku tengok jumlah post aku untuk 2 bulan pertama bagi tahun 2011 ni dah menyamai jumlah post aku untuk tahun lepas (2010). Improvement ke? Ke petanda aku makin banyak buang masa kat sini?huh.. Apa2 pon, aku tak pernah berniat atau berangan hatta terlintas sedetik pon dalam hati aku untuk jadi blogger tegar. Kebetulan lately aku rajin sangat nak meng-hapdet blog..banyak ja benda nak merepek..tapi belom sampai ke tahap blogger tegar 2..

Ni aku taruk pic orang2 yang dah boleh diigelar blogger tegar : 

Pic : credit 2 kamasutralap


Pic : credit 2 Eyriqazz
Tanda2 awal @ simptom2 bagi penghidap penyakit 'blogger tegar' adalah seperti berikut : 





1. En3 paling kurang sehari WAJIB ada 1. Kadang2 lebih..(hari ja aku dah post 4 en3..ish2..untuk hari ni aku berjaya jadi blogger tegar..Sebelum dan sesudahnya? Sebelum ni aku memang BUKAN BLOGGER TEGAR, sesudahnya..entahlah kita tengok la nanti camna okek?)

2. Sejam sekali cek blog, kot2 ada komen dari readers..masuk blog 2 jangan cakap la..konfim2 la 24/7..takdenya cuti2..(yang ni aku belom lagi..hehe). Boleh cakap yang dorang ni sepanjang masa asyik ngadap pc and lappy jelah..hmm, blog addicted.


3. Dari pembacaan aku setelah penat meng-google, hampir kebanyakan blogger tegar tahap kronik ni asal tak sempat nak tulis en3 baru ja mesti mintak maaf, tak sempat nak reply komen pon mintak maaf lagik..motif? (Prof Lee Boon Tong pernah cakap yang rakyat Mesia ni ada simptom apologetic - sikit2 mintak maaf, hal kecik/remeh pon mintak maaf, ikut adab la lebih kurang. So untuk kes ni aku rasa bukan blogger tegar pon ramai ja yang dok mintak maap kalo tak hpdet blog - aku pernah jugak kot?) 

4. Nanti aku sambung lagi pasal simptom2 ni okek...dah sakit pinggang ngadap pc..he3. 


Setakat ni blogger yang aku tau yang boleh dikategorikan sebagai blogger tegra adalagh orang2 seperti Ben Ashaari yang hampir 24/7 kot dok meng-hapdet blog. Kalau kengkawan plak, aku rasa si Syamilia la kot boleh dikatakan blogger tegar + ketegaq. Hiks.

Harap2 aku tak membazir masa di sini..harap2 aku bole share sesuatu yang berguna dan bermakna dengan readers. Harap2 aku tak leka dengan hal2 yang melalaikan. Harap2 aku tak merepek  ntah hapa2 ja kat sini.. Harap2. Hopefully. Amiinn..

p/s : banyak betol harapan aku kan?haha..

Quote of The Day :
If you find a path with no obstacles, it probably doesn’t go anywhere. - Unknown

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?