SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Khamis, 30 Jun 2011

Contest blog paling comel.

Arini ingat x nak post apa2 entry sebab malas n bizi mengemas untuk perpindahan opis. Tapi memandangkan dah ada cik adik yang comel+baik ati meng-tag aku..so, untuk menunjukkan sikit rasa eksaited and penghargaan, maka aku dengan ini mengisytiharkan bahawa aku pon join jugak la kontes neh..
 
Masalah utama blog aku adalah... 'ish..comel ke??' Serius blog aku tak comel. Blog aku ni lagi sesuai kalo dikategorikan sebagai EMO kot..heheh.. Tapi aku nak masuk jugak. Xkira..muahahaha...

Cik Farina pengajur contest ni cakap sunat je kalo nak tulis syarat2 and tag kengkawan..so,part syarat2 2 aku skip la eh..nak tau apa syarat2 contest neh sila masuk sini okek.

Part tag kengkawan ni, aku rasa aku nak tag 3 hambaALLAH di bawah :

So, 3 orang hambaALLAH di atas, sila take note okek..hihihih..

Bole join kalo berminat, kalo x nak join pon xpe, cukup la setakat komen cakap 'comel la blog kit' @ 'eh..kit comel la..' hahaha...ok2. Abaikan penyebaran sifat takbur aku kat atas neh..wahahaha..

p/s : eh, join la ramai2. Untung2 dapat adiah..yang mana masuk kontest 'blog comel' melalui blog aku ni  kalo menang, hadiah sila SHARE. Okek?wehehehe..

eh..lupa. Tarikh tutup 1st July 2011 okek. Cepat2..!! Jangan tunggu sampai esok. Sementara stok masih ada. Eh..??!

1 ulasan:

  1. Selamat berjaya... trima kasih singgah kat blog abglan :)

    BalasPadam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?