SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Jumaat, 1 Julai 2011

Jangan la nak skeptikal sangat

Ada orang ajak aku tengok citer 'SEKALI LAGI' reramai.. Tengah pikir lagi nak tengok ke x..tapi tiket dah siap beli.. Macam mana tu?heheh..

Em..apasal tak tengok TRANSFORMER je ntah..eksaited la jugak aku. Sure la x sempat nak tido dalam panggung kan..

Tapi, memandangkan Shaheizy Sam 2 agak2 sweet2 ensem, MyaSara pon comel+cute ja.. plus dengan Lisa Surihani yang super-gorgeous, Bront Palarae pon ada?fuhh.. so, aku decide untuk tengok jugak la muvi 2..

p/s : Kena banyak2 ingatkan diri sendiri supaya jangan nak skeptikal sangat la kan dengan muvi2 melayu neh..

Sinopsis :
Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Saksikan kesudahan filem Sekali Lagi di pawagam berhampiran.

Trailer :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?