SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Selasa, 5 Julai 2011

2nd one..

If you fall in love with two people, pick the second because if you really loved the first you wouldn’t have fallen for the second ♥ ~ credit 2 Annas Easkay.
p/s : dunno whether i'm no.1 or no.2..

Quote of The Day :
Setiap manusia tidak sempurna, tetapi ada keistimewaan yang dikurniakan Allah untuk bekalan diri kita, iaitu keIKHLASan & keJUJURan. Untuk mencari iman, kehidupan, kebahagiaan, dunia & akhirat.

4 ulasan:

  1. haha...walaupn agk jiwang d situ...tp ade benar nye...haha

    BalasPadam
  2. err...kalau ada 3rd dan 4th..same rule applies kot? =p=p=p

    BalasPadam
  3. hahaha..bole kot..guna la ikut kesesuaian..heheh

    BalasPadam
  4. andai kata org berbuat salah kpd kita,kita harus terus memaafkan dirinya..krn org yg memaafkan org itu besar pahalanya..

    BalasPadam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?