SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Selasa, 26 Julai 2011

Kita geng okek..?!

Last week (x ingat hari apa), abeh time opis, tengah tunggu Tati sambil baca buku neh : Sutera Bidadari kat sofa depan opis sambil santai2 la kengkonon..

Lalu En.Yus depan sofa yang aku duduk 2 - laluan ke pintu keluar untuk ke lif.

Tetiba dia patah balik and berdiri bebetol depan aku sambil tunduk sket kepala dia ke bawah..try2 nak jenguk novel menda yang aku tengah khusyuk dok mengadap 2..(eh..khusyuk ke kalau bole sedar ada orang kat depan??heheh).

En.Yus : angkat sket kulit buku 2..

Aku pon angkat la..sebijik la cam slogan 'saya yang menurut perintah' 2..haih..bos kata..x kan nak lawan cakap plak kan..kan..

En.Yus : RAM? (fyi : RAM stand for Ramlee Awang Murshid).

Aku angguk2 kepala. Dia senyum.. 'Saya agak dah..' pastu makin dekat plak dia berdiri dekat sofa aku duduk 2..

'Da latest one ke? Buku kelima??'

'Yeap..yang latest one punya ni En.Yus...'

'Yang ada siluman 2 kan..' Adeh..senyum x abeh2..bila ntah nak balik opis dia..esh..

'Ha'ah..yang Taghut raja negeri atas angin, Romania 2..' Aku plak sambung..fuhh, macam tengah baca biodata watak antagonis novel 2 plak..hak3

'Erm..En.Yus dah baca abes ke semua siri novel nih??' Aku tanya lagi..heheh

'Dah..nak saya cerita x apa jadi ending dia??' Ewahh..En.Yus ni..X mau ah aku dengar cite dia..sia2 jelah ada buku tapi x baca sendiri..apa daa..

'Heheh..x payah la En.Yus..nanti x saspen dah la cite ni kalau En.Yus cite kat saya apa ending dia..x best dah la camtu..'

Hahah..alasan. Saspen la sangat kan aku neh.. Saspen x saspen sangat lah kot sebab dah sebulan dah novel 2 aku asyik pandang je..nak sentuh pn malas..apatah lagi la nak membaca..(kengkonon bizi lah ni..ces)

Tak sangka ada gak orang kat opis aku yang layan citer neh..pasni dah ada geng la aku kalo nak story pasal Sunan ke..nk over excited pasal buku2 RAM ke..heheh..cayalah En.Yus..'kita geng okek??' Geng RAMians.. (Wahahahah...geng la sangat..hapa daa keet..wake up..!!wake up..!)

Dah sebulan buku 2 dengan aku, hasilnya, blom sampai separuh pon lagi bacaan aku..SANGAT SLOW. Walhal, sebelum 2 ni amik masa sehari ja..paling lama pon seminggu je kot..rasa eksaited macam dah terbang ntah ke mana-mana ja..wehee..tu dia punya panjang alasan orang malas baca buku kan??

p/s : Ada sesapa baik hati nak tolong bacakan novel 2 untuk aku x??Aku alergik la..x bole nak sentuh buku tu lama2, nanti sakit hati..hahah.

Quote of The Day :
...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?