SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Isnin, 19 November 2012

Beto, aku datang..!

Hahah.

Propa sangat tajuk entri.

Nampak tak permainan dia kali ni?

Sepatutnya, 'Istanbul Aku Datang', tapi dah jadi 'Beto, aku datang' pulak..hahah..Tapi takpelah, aku kan suka Beto..lol.

Since tajuk entri dah jadi 'Beto, aku datang', so aku  tak mau la review pasal movie 'Istanbul, aku datang' tu. Aku ni bukannya jenis spesis yang rajin nak me-review movie.

Saja ja update entry sebab nak bakar line sesapa yang belom pi tengok ja..hahah..gila buruk perangai.! Padahal entry ni yang draft minggu lepas-lepas sebelum aku bercuti selama seminggu tu lagii..Nah, arini baru nak publish..patotnya tajuk entry jadi 'Istanbul dah naik basi' patotnya ni..haha..gasaklah..

Tapi, aku noticed one thing..last three movies yang aku tengok lately semuanya lokasi penggambaran kat Istanbul. Sekarang ni memang musim semua production buat movie kat Istanbul ea? Hm..what a coincidence kan?

Speaking about coincidense ni..aritu pon aku berkesempatan menjejakkan kaki ke 'Istanbul' jugak..hihi..musim Istanbul sungguh..hm, ada peluang nanti jejak kaki kat the real Istanbul plak. InsyaAllah.

p/s : entry takda motif..cuma nak cakap yang gua tabik spring sama Beto Kusyairy..keep it up bro..ai lap u lah..eh?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?