SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Jumaat, 18 Januari 2013

How to understand women?

Well, disebabkan aku mengkategorikan diri aku as a 'Book Lover'..jadi arini aku nak suggest-kan sebuah buku yang sangat dicari-cari oleh kaum lelaki seantero alam (rasanya lah).

Buku ni berjudul 'How to Understand Women'. Ha, dengar tajuk pun dah sound interesting kan? Tu belum baca isi kandungan buku lagi...lagi-lagilah interesting aku rasa. Buku ni ditulis oleh seorang udak sekolah berusia 12 tahun. Ya, budak sekolah yang baru 12 tahun yang tulis buku ni. Tolong jangan terkejut lagi. Simpan sikit rasa terkejut tu till you read that book by yourself. Ok?

Hope buku ni boleh la bagi panduan berguna pada lelaki-lelaki sekalian ye..

Untuk memudahkan lelaki sekalian buat misi pencarian buku tersebut, aku sertakan ilustrasi grafik buku tu beserta dengan dengan isi kandungannya..senang sikit. Kan? So guys..happy searching, and reading..! heheheh..
 
Front cover. Simple.

Kandungan buku. Confirm-confirm simple..haha

Cover - back. Lagila simple.

p/s : Well said kan buku ni?? Ringkas dan padat..cara mudah memahami wanita..hahaha..agak-agak isi kandungan buku ni berguna tak?

6 ulasan:

  1. weeewittt keet... kabare dong? opish acane skunk? ade pape yang berubah kew? rindu la kt korang..... kim salam kat semua yea... SEMUA taw... ehehehehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..baek2 ja..opis pn ok (kot) hahaha..xda yg berubah cuma staf makin berkurang..2 ja..InsyaAllah. ktorg pn rindu gak..nt dtg la mlawat..bawak baby sekali..heheh.. kebetulan dh komen kt sini, sy sbg wakil nk menjemput saudari sekeluarga ke kenduri kawen fendi pada 9 Februari 2013. nt bg emel address and alamat rumah utk kad undangan ok.. :)

      Padam
    2. pendi pendek nak kawennnnnnnnnnnnnnn? erkkkkk.. pitam jap.... muhahahahahaha... kenduri dia kat mana nanti? nanti cakap tahniah kat dia ek... huhuhuhu.. keet, enpon saya rosak, sume no contac ilam.. so, nanti leh x mintak kawan2 mesej saya, cakap itu no diorang.... saya pakai no lama lagi... (contoh.. hai cida, ni keet..) hehehhe pakai format mcm tu ek... ehehehehhe

      Padam
    3. la yeke..bg sy alamat emel la..nt fendi forward kad kawen dia kt emel ja..ok. no.fon tu nnt sy pesan ngan dorang suh mesej.

      Padam
  2. Emm... bagus jugak kalau recommend pada hubby... tapi ada masa ke dia nak baca? ha..ha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..kalo husband xda masa nak baca, wife tlg bacakan la..heheh

      Padam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?