SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Selasa, 22 Januari 2013

Same hell?? Hell NO.!

'We are all in the same game, just different levels,
dealing with the same hell, just different devils.'


...and the world keep spinning around.


p/s : Kata pujian yang melekakan ataupun kata kejian yang melukakan dari orang sekeliling tidak mungkin dapat memanjangkan nyawa kita sesaat lebih mahupun memendekkan nyawa kita sesaat kurang dari apa yang telah ditetapkan oleh-NYA, juga tidak dapat memastikan letak duduk diri kita di akhirat nanti - syurga atau neraka.

16 ulasan:

  1. tak tahu hujung pangkal... so aku setuju je lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hujung xda, pangkal pun xda..pandangan bebas ja ni.

      Padam
  2. sorga atau neraka bergantung pd amalan donia :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. betol tu..org sekeliling boleh ckp apa saja yg mereka suka, tp penghujungnya nanti hanya amalan yg dh kita kerjakan saja yg akan dihisab..

      Padam
    2. betul3...plg penting hati kena kuat.

      Padam
  3. setuju sgt2.. cuma kata org ni kdg membunuh kita secara senyap.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah..so, itu semua terpulang pada hati pulak la sama ada nak amek kisah ataupun x dgn kata2 org tu semua..

      Padam
    2. yeap..hati kena kental sket la..pedulikan ckp2 org..

      Padam
  4. Yang pasti diri sendiri kena ingat samada kita nak memilih neraka ataupun syurga dan usahalah ke arah itu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betol tu..pucuk pangkal semuanya terletak pada hati dan diri sendiri..rasional dalam setiap tindakan dan perbuatan.

      Padam
  5. betul tu, sama2 lah kita muhasabah diri...tengs atas peringatan ni...


    salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

    BalasPadam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?