SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Isnin, 17 Jun 2013

Pesaing Kak Ton

Walaupun rupamu tak secomel Kak Ton..tapi, kau tetap menjadi pujaan hatiku.

Absolutely...I mean, life is REALLY fast..aite? Pic credit to Mr.Google

pic credit to Mr.Google

p/s : Kak Ton jangan risau ok?

Walaupun gua tak minat dan tak tergoda dengan kecomelan Kak Ton, gua yakin ramai lagi makhluk ALLAH kat luar sana yang memang minat gila dengan Kak Ton..chill ok Kak Ton..kah..kah..kah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?