SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Rabu, 3 November 2010

Rahsia Sifat Melalui Tulisan Tangan.


(Kajian daripada Dr. Fadzillah Kamsah via Facebook)

Masa tengah boring-boring buat kerja tadi..sempat jugak la aku mengelat bukak fesbuk kejap..hehe.. 'Sshh..! Jangan report boss tau..?diam-diam sudahhh..' hehe.. Hm, aku join satu application neh..menarik gak..tentang sifat kita berdasarkan jenis tulisan tangan kita..sesapa yang rasa berminat nak cuba tu bole klik pada pic Dr. Fadzilah Kamsah yang aku dah link kan kat bawah nih..ok?

Hm..ni la antara sifat-sifat aku menurut Dr.Fadzilah Kamsah based on jenis tulisan tangan aku :
1: Seseorang yang menulis dengan lembut dan ringan- Kurang bertenaga, kurang sihat dan mudah sakit.
2: Tulisan Tajam/Leper- Rasional, berkerja dgn sistematik, pandai mengurus dan banyak memakai otak di sebelah kiri (otak logical).
3: Campur-campur - Emosi tak tetap macam remaja yang belum cukup umur atau macam orang perempuan datang bulan (maaf).
4: Rapat-rapat- Suka campur orang, amat bergantung kepada orang lain, jimat atau kedekut. 5: Huruf JGYZ yang tidak sempurna - Tak pandai mempamerkan emosi, kurang rajin, tak pandai mempamerkan kasih sayang walaupun sayang itu banyak dalam diri.
Nampak cam lagi banyak negatif daripada positif kan?? Tapi memang aku tak boleh nak nafikan la..some of that ada betolnya jugak..So, nampaknya aku kenala cari jalan untuk atasi semua sifat-sifat buruk aku tu kan..hm..it'll take quite some time jugak nih nak berubah..but i'll try my best..For my own good jugak kan.. "Ok Keet..bole start berubah starting from now on..ok?? You can do it..!! "
Klik pada gambar untuk join application 'Rahsia Sifat Melalui Tulisan Tangan' (credit to : Dr. Fadzilah Kamsah).
K la..da abes cerita pasal tulisan tangan neh..skang nak kuar plak..nak pegi menggunakan tangan aku nih dengan sebaik-baiknya..(makan time..yess2..!! Arini dah janji nak lunch with Mama J (',*) wink2* >> Adios Amigos.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?