SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Selasa, 17 April 2012

C.M : Suspect Behaviour? Ish..rasa x jiwa la plak..

Semalam..

Macam malam2 Isnin yang sebelum2 ni..

Dah agak2 dekat pukul  1030pm ja aku dah ready tercongok depan tv.

Agendanya satu.

Nak tengok siri feberet pojaan hatiku ~ CRIMINAL MINDS.

Owh..Criminal Minds Season 6 dah tamat last week. Minggu ni ganti dengan Siri Criminal Minds : Suspect Behaviour plak.

Eksaited tetap eksaited. Macam selalu. Macam dulu2 jugak..hehehehe...

Tunggu punya tunggu punya tunggu punya tunggu lagi...

Sekali masa trailer aku perasan yang barisan pelakon dia bukan pelakon2 yang sama dalam Criminal Minds yang aku dok tengok sebelum2 ni..

Yang ada cuma Garcia sorang ja..yang len2 semua ejen FBI yang aku tak kenal and bukannya ejen BAU (Behavioural Analysis Unite - Aaron Hotchner, Derek Morgan, Spenser Reid, Emily Prentiss, Seaver and David Rossi).
Aaaiyaakkk.spoiled dah..

Rasa macam tak jiwa plak aku nak tengok Criminal Minds : Suspect Behaviour ni.

Since Derek Morgan pun dah nak ditarik masuk ke unit lain di New York, Emily Prentiss plak dah memalsukan kematian dia, JJ dah diarah dan ditukarkan serta-merta ke unit lain di D.C, Spenser dah mula sakit2 and Rossi + Aaron + Garcia dah kehilangan the best BAU's team members..so aku pon dah malas la nak layan Criminal Minds : Suspect Behaviour ni lagi..

Sesapa yang rasa nak tengok Criminal Minds Season 1 - 6 online bole masuk sini.


p/s : Hope to watch Criminal Minds Season 7 soon.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?