SumBody Me..

Foto saya
Atas Bumi + Bawah Langit, Tengah2 Kerajaan Langit + Bumi, Malaysia
Memandangkan emo + sentimental 2 memang sifat lahiriah aku..So, sini adalah tempat untuk aku luah perasaan + lepas geram + emo x tentu hala + buat hal ikut suka hati aku.. Aku tau aku jiwang..tapi, peduli hapa.?! Sila buat2 xtau bila ada entry ala2 kelas terapi + kaunseling okek? ~ You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one!

Lapor Diri sini

Saksi Kejadian

Khamis, 19 Julai 2012

This is what a friends are made for

pic : Google image
p/s : Frienship isn't about whom you have known the longest, it's about who came and never left your side. (Same goes to love).

~ Terima kasih kengkawan for being my friends, dalam susah senang aku. Sayang semua. :)
>dari sahabat yang suka buat perangai.<

(Nak cc pada tiap2 sorang kengkawan aku, macam ramai sangat. Post kat blog jela senang sket kan..?)Hehehehe..

4 ulasan:

  1. kan... kit kwn ayu smpi bila2..
    thanx for everything dear..
    always be beside me when i need u!!!
    XOXO <3

    BalasPadam
  2. yeap..kwn smpai bila2..berkawan ni kena amalkn mcm prinsip pengakap la > sekali berpengakap, selamanya berpengakap..

    'sekali berkawan selamanya berkawan..'

    :)

    BalasPadam

Sila kekalkan ciri2 ketimuran yakni komen dengan penuh nilai2 kesopanan dan kesusilaan, okek..?